29.4.2012

Ranteen koristuksia


Olen pitkään haaveillut puisista rannekoruista, joita olen nähnyt erinäisissä paikoissa. Ongelmana valmiiden rannekorujen kanssa on ollut niiden epäsopivuus minun luikkukäsieni kanssa. Minun ranteeni ovat niin ohuet, että useimmat korut tippuvat kädestä kun kättä pitää alaspäin.



Perjantaina kävin askartelukaupassa muuten vain katselemassa ja silloin iski päähän ajatus, että nyt ne korut tehdään. Ostin valkoisia ja mustia puisia helmiä sekä korukuminauhaa, jonka ystävällinen myyjä totesi olevan hyvä tarkoitukseen. Kaupassa oli syntymäpäiväalennusmyynti, joten viidelle korulle tuli yhteishintaa 5e ja helmiä jäi vielä jäljelle. Huomattavasti halvempaa siis kuin valmiit korut ja sain vielä sopivan pituisetkin. Perjantaina kotiin päästyäni aloin heti pujottelemaan helmiä kuminauhaan ja tuossa tuokiossa minulla oli vihdoinkin sellaiset korut kun olen halunnutkin. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti